بسازم از برند برجی بلند که از باد و باران نیابد گزند

بسازم از برند برجی بلند

که از باد و باران نیابد گزند

روز سه شنبه مورخ بیست و نهم شهریور ماه 1401، دکتر شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره دائمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان) به همراه دکتر سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره) در رویداد برج راهبری برند گروه اسفرجانی در محل خانه هنرمندان ایران حضور بهم رساندند.

بی شک مدیران ارشد سازمان‌ها و صاحبان کسب و کارها با پرسش‌های زیادی درباره آغاز راه، طی کردن آن و در نهایت پیاده‌سازی استراتژی‌های راهبری در کسب و کار خود مواجه می‌شوند. استراتژی راهبری برند بر اساس مدل برج، از طریق هم‌آفرینی با صاحبان کسب و کار تدوین شده است و راهنمایی گام به گام برای جلوگیری از سردرگمی در مسیر راهبری برند و منجسم کننده کلیه فعالیت‌های مرتبط با آن است.

تدوین این استراتژی توسط گروه اسفرجانی با شناخت عمیق کسب و کار و دغدغه‌های مالکان آن آغاز شده است، چرا که بر اساس این مدل، برای راهبری برند پیش از هر چیز نیازمند پایه‌های عمیق و قابل اتکا هستیم که ریشه در ارزش‌های کسب و کار دارد.

در این مدل جایگاه و چشم‌انداز مطلوب سازمان ترسیم و واضح می‌شود.

در راستای موارد ذکر شده و همچنین نتیجه سی سال تجـربـه بنیان‌گذار گروه اسفرجانی به عـنوان یکـی از نـوانـدیشان صنعت ارتباطات و برندینگ در ایران، آمـوزش‌های بین‌المللی ایشان و انطباق و تلفیق چـند مـدل بین‌المللی در زمینه جـایگاه‌سـازی بـرنـد به منظور هدایت
کسب و کارها که در مسیر استراتژی راهبری برند توسط این گروه ارائه و هدایت می گردد؛ در پایان این مراسم از مدل برج راهبری برند  رونمایی گردید.

به امید کامیابی و بالندگی روزافزون برای بانوی فرزانه؛ سرکار خانم دکتر شهرزاد اسفرجانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *