سومین جلسه دوره سوم هیئت‌امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران با حضور دکتر شادی جمیلی

به گزارش روابط‌عمومی بنیاد علم و فناوری جمیلی، سومین جلسه دوره سوم هیئت‌امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران، روز سه‌شنبه 17 بهمن 1402 با موضوع ارائه گزارش فعالیت‌ها و  عملکرد سال 1402، تعیین بودجه سال 1403 و بررسی اساسنامه برگزار شد.

دکتر ناصر غلامی، مدیرعامل بنیاد، در این نشست به رشد تعداد نیکوکاران حامی دانشگاه تهران اشاره کرد و عنوان کرد: “تعداد خیرین دانشگاه در سال 1392، 39 نفر بوده است که این تعداد در سال 1402 به بیش از 1200 نفر رسیده است”.

وی از وظیفه مهم حفظ و تکریم نیکوکاران و افزایش تعداد آن‌ها در سال آينده گفت.

ایشان  به ارائه گزارشی از عملکرد مالی و بورسیه بنیاد حامیان و میزان تعهدات خیرین در سال 1402 پرداخت.

این گزارش شامل سه حوزه‌ی اصلی فعالیت‌های کیفی با هدف تکریم خیّرین و واقفین، ترویج فرهنگ نیکوکاری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، شامل فعالیت‌ بخش‌های اداری، مالی، روابط‌عمومی و اجرایی، فعالیت‌های کمی با هدف توسعه مشارکت‌های مردمی و جذب کمک‌های خیرین و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز بنیاد بود.

در این جلسه فعالیت بنیاد حامیان واحدهای دانشگاه تهران مورد بررسی قرار گرفت و آماری از کارکرد و جلسات زیرمجموعه‌های بنیاد حامیان دانشگاه تهران ارائه شد.

دکتر سید محمد مقیمی، رئیس هیئت‌امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران در این جلسه وجود نیکوکاران بنیاد را مایه دلگرمی دانشگاه دانست و اهمیت و تقویت آن را مورد تأکید قرار داد.

 ایشان همچنین از نیکوکاران عضو هیئت‌امنا بابت حمایت‌های بی‌دریغشان قدردانی کرد.

در ادامه، پس از مورد بررسی قرارگرفتن اساسنامه بنیاد و ارائه نظرات و پیشنهادها برای اعمال اصلاحات لازم، رسیدگی به بودجه سال 1403 بنیاد در دستور کار قرار گرفت که با موافقت اعضای هیئت امنا به تصویب رسید.

دکتر شادی جمیلی، عضو اصلی هیئت‌امنا و هیئت‌مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران در این جلسه حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *