مراسم رونمایی از سردر دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران

روز سه‌شنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه و  همزمان با روز معلم، سردر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران که طبق مصوبه اعضای هیات امنای این دانشگاه به «دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران» تغییر نام داده است؛ با حضور جناب آقای دکتر زلفی گل (وزیر علوم، تحقیقات و فناوری)، جناب آقای دکتر مقیمی (رئیس دانشگاه تهران)، جناب آقای دکتر روشندل (رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران) و جناب آقای مهندس مرباغی (معمار و طراح سردر دانشکدگان مدیریت) رونمایی شد. سردر جدید، در آستانه 70 سالگی دانشکدگان مدیریت و با الهام از سردر دانشگاه تهران و معماری بنای اصلی دانشکده که توسط حسین امانت طراحی شده و حدود چهار سال قبل در فهرست میراث ملی کشور نیز به ثبت رسیده است، توسط شرکت معماری مهراز طرح اردیبهشت و با حمایت مالی بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد طراحی و اجرا شده است.

دکتر زلفی گل در این مراسم خاطر نشان کرد: جز وظایف ماست که مروج فرهنگ ایرانی – اسلامی باشیم. از آنجایی که دانشگاه تهران نماد آموزش عالی کشور است؛ باید بستری فراهم گردد تا با حمایت و  فعالیت‌های ارزنده خیرین؛ تمدن ایرانی در مراکز علمی رواج پیدا کند و اینک این سردر می‌تواند نمادی برای مدیریت خرد و کلان کشور نیز باشد.

دکتر روشندل (رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران) ضمن تشکر از بنیاد فرهنگی مصلی نژاد؛ هدف از تعویض سر در دانشگدگان مدیریت را هویت‌بخشی به این مجموعه دانست.

در پایان؛ دکتر مقیمی ضمن تحسین نمودن این حرکت زیبنده، از فعالیت 4 دانشکده جدید (دانشکده مدیریت دولتی و علوم سازمانی، دانشکده مدیریت کسب و کار، دانشکده حسابداری و امور مالی و دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری) در سال 1402 خبر داد.

خانم هنگامه تشت زر نیز به نمایندگی از خانم دکتر جمیلی و بنیاد علم و فناوری جمیلی در این مراسم شرکت نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *