هفدهمین سالروز تاسیس بنیاد علم و فناوری جمیلی

سیزدهم آبان ماه 1386 روز تبلور ایده‌‍ای زیبا در آرمان خانواده بزرگ جمیلی بود و شکوفایی این ایده مقدس نیاز به همت، تلاش و استقامت داشت تا در آغاز قرن به باوری بدیع برسیم.

عمیقا بر این باوریم که توجه به علم و فناوری بایسته ترین رویکرد فرهنگی است که گام نهادن و اهتمام به آن، دروازه‌های جدیدی از موفقیت و افتخار را بر روی فرزندان عزیز کشورمان خواهد گشود.

رشد و تعالی هر فعالیتی آنگاه به مرحله ظهور میرسد که با استفاده از تجارب گذشته و بدون هراس از آینده به مصاف سرنوشتی گام نهیم که از به ثمر نشستن دعای خیراندیشان و استجابت حضرت لایزال مطمئن باشیم.
به همین منظور ”  بنیاد علم و فناوری جمیلی ”  با هدف حمایت از تلاش‌های دانشجویان، ایده پردازان و نخبگان کشور عزیزمان ایران، در تولید و پیشرفت علم و تربیت نیروی متخصص و کارآمد فعالیت خود را با افتخار ادامه خواهد داد.

بی تردید «بنیاد علم و فناوری جمیلی» با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم تخصصی و تجربی خود، می‌تواند برای تداوم و اعتلای نام و نشان خود در عرصه‌های ملی و بین‌المللی حضوری فعال داشته باشد.

امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای این بنیاد، در رسیدن جامعه به اهداف عالی خود نیز گام موثری برداریم.

بدیهی است، دستیابی به این اهداف مستلزم فراهم نمودن ساز و کارهای لازم از قبیل افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌ها و همچنین مهمتر از همه انجام‌وظیفه متعهدانه است.

آفریننده مهر، آن زمان که انسان را سرشت، محبت را در قلبش نوشت؛ این است راز آفرینش انسانی که سخاوتش، به سخاوت آسمان طعنه خواهد زد و تقسیم لبخندش، گره از چین پیشانی‌ها خواهد گشود؛ انسانی که برای استجابت آرزوهای انسانی دیگر، باران خواهد شد تا سرزمین ترک خورده یأس، رنگ شادمانی و شکوفایی بگیرد.

این افتخار ما است که در این برهه از زمان با اتکال به حضرت باری‌تعالی و با عزمی راسخ و استوار می‌توانیم به استعدادها و نخبگان کشورمان، کمک کنیم و جوانان مستعد را تحت پوشش قرار دهیم. بی‌شک موفقیت‌های فرزندان سرزمینمان در عرصه‌های علم و فناوری آرزوی هر ایرانی است و ما هم از اینکه بنیاد علم و فناوری جمیلی سهم اندکی در پیشرفت علم در کشور عزیزمان دارد، خداوند را شاکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *