اعضای جدید هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران انتخاب شدند

مجمع بنیاد حامیان دانشگاه تهران در تاریخ 26 مهرماه سال جاری به منظور انتخاب اعضای جدید هیات امنای این بنیاد تشکیل شد.

در نتیجه این انتخابات، اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت امنا و بازرس بنیاد به شرح زیر انتخاب شدند: حمیدرضا شاه‌حسینی، مهندس ابراهیم جمیلی، محمدحسن خداوردی، دکتر رضا فرجی‌دانا، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، رضا رضوان، دکتر محمدحسین امید، دکتر شادی جمیلی و قدسیه رحمتیان به عنوان اعضای اصلی و محمدعلی روحی فردپور و مهندس محمد عطاردیان دو عضو علی‌البدل و دکتر علی ابراهیمی کردلر و دکتر ساسان مهرانی به عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل از منتخبین این نشست بودند.

در این جلسه گزارش عملکرد یکساله، صورت‌های مالی و پیشنهاد درآمدها و هزینه‌ها برای سال ۱۴۰۱ بنیاد حامیان دانشگاه تهران مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

در این نشست همچنین تصویب شد که شش نفر از یاریگرانی که در سال‌های گذشته از دانشگاه تهران حمایت کرده بودند به عنوان عضو مجمع عمومی انتخاب شوند. در نتیجه‌ی این جلسه شش عضو تازه به اعضای مجمع عمومی بنیاد حامیان دانشگاه تهران اضافه شد و اعضای این مجمع به ۴۵ نفر رسید.

همچنین گزارش‌ها و فعالیت‌هایی که هیأت امنای بنیاد حامیان دانشگاه تهران مورد بررسی و تصویب قرار داده بود به مجمع عمومی بنیاد ارائه و تأیید شد. از جمله این موارد، انتخاب مؤسسه حسابرسی برای رسیدگی به امور مالی بنیاد عام‌المنفعه حامیان دانشگاه تهران بود که مؤسسه هوشیار ممیز مانند سا‌ل‌های گذشته مجدد به عنوان حسابرس رسمی بنیاد حامیان دانشگاه تهران انتخاب شد.

همیاران همکار و دانشجویان و دانش‌آموختگان همیار بنیاد حامیان دانشگاه تهران و همچنین خیّرینی که به دلیل عدم برگزاری مراسم در دوران کرونا از آنها تقدیر نشده بود؛با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر محمود کمره‌ای رئیس هیأت مدیره بنیاد حامیان و دکتر مهدی شهبازی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر عباس مصلی‌نژاد، مهندس کاظم قلم‌چی، محمدعلی روحی فردپور، مهندس ابراهیم جمیلی، حمیدرضا شاه‌حسینی، محمدحسن خداوردی، دکتر شادی جمیلی، محمود دولت‌آبادی، دکتر بی‌بی راضیه یزدان‌پرست، دکتر پریچهر احمدیان، رضا رضوان، دکتر معصومه باقری، دکتر علی اسلامی بیدگلی و دکتر علی اصغر پورعزت از جمله خیّرین و واقفینی بودند که با اهدای تندیس، لوح احسان و نشان نیکوکاری از آنها تقدیر شد.

صغری علیشاهی، رضا لطفی‌زاده، علی چوپانی و فاطمه گرجی همیاران بنیاد که به صورت نذر وقت و تخصص و کمک مالی از بنیاد حمایت کرده و بهروز کیانی، محمدرضا فیض‌آبادی، طهورا جوان، فاطمه سادات موسوی، ارسلان اسعدی، مرتضی پیران، محمدرضا دادگستر، زهرا درودیان و زروان یاراحمدی نیز در این نشست به عنوان دانشجویان و دانش‌آموختگان همیار بنیاد از آنها تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *