اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار برگزار شد

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در روز یکشنبه مورخ 28/09/1395 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با سخنرانی مسئولان وزارت علوم و گزارش عملکرد رئیس و دبیران  هفدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و معرفی غرفه‌های برتر برگزار ‌شد.

در این مراسم، مهندس ابراهیم جمیلی، رییس هیئت‌امنا بنیاد نیکوکاری جمیلی به نمایندگی از بنیاد حامیان پژوهش و فناوری سخنرانی کردند.

 در هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری 84 دانشگاه، 36 پژوهشگاه، 30پارک علم و فناوری، 6 مرکز رشد و 82 موسسه دولتی وخصوصی شامل مراکز خدماتی و صنعتی، جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را در هفت سالن به نمایش گذاشتند.

دستاوردهای پژوهشی و فناوری ارائه‌شده در این نمایشگاه در فضایی به مساحت 11 هزار متر مربع و در508 غرفه عرضه‌شد که از این میان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی 39 غرفه، دانشگاه آزاد اسلامی 35 غرفه ، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد 36 غرفه، شرکت‌های بخش خصوصی و متولیان منفرد 82 غرفه و پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیز 306 غرفه  را در اختیار داشتند. در روز اول این نمایشگاه با حضور وزیر علوم در غرفه ویژه رونمایی، از طرح‌های منتخب فناوری، 40  طرح منتخب رونمایی شد.

همچنین در پایان مراسم، چندین تفاهم‌نامه به امضا رسید و تعدادی از خیرین از جمله مهندس ابراهیم جمیلی با اهدا لوح تقدیر، مورد تجلیل قرارگرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *